25 december 2020

Nooit gedacht dat ik ooit nog eens

Garnalen met staart en al zou eten.

Mijn handen nooit meer zou afdrogen na het handen wassen

Zou spookrijden

Een huis zou bouwen

Een toekeh zou voeren

In een restaurant met mijn handen zou eten

Geld zou geven aan een religieuze instelling

Tattoo's mooi zou gaan vinden (bij een ander)

Mijn kont zou afspoelen in plaats van afvegen

Een rol pleepapier tijdens het eten op tafel zou zetten om als servetjes te gebruiken

Voer voor de wormen klaar zou maken in de blender

Iedere week zou schaken

Als er wat anders op tafel komt dan besteld, dat gewoon zou opeten

Een slapende agame op een verwarmingmatje zou leggen

Met een hak het land zou bewerken

Om de paar weken de strontput leeg zou pompen

Ratten zou vangen en kilometers verderop weer loslaten

Warme maaltijden zou bereiden op één kookpit

Bij 20 graden een dik vest zou aantrekken

Een gewonde gecko zou euthanaseren

Beleefd zou knikken tegen een ambtenaar die je het bloed onder de nagels vandaan haalt

Iedere week 8 accu's zou doormeten

Met bananenbomenstammen zou sjouwen

Waterleiding zou aanleggen

Midden in de nacht zou opstaan om te controleren of de verwarmingslamp bij de egels en schildpadden het wel doet

Een slang zou bevrijden uit het net waar hij in verstrikt zat

Zou eten met vork en lepel

Het Engelse woord voor wat ik zeggen wil eerder zou weten dan het Nederlandse

Het Thaise woord voor wat ik zeggen wil eerder zou weten dan het Engelse

Om 9 uur naar bed zou gaan en om 5 uur opstaan

Warm eten koud zou eten

Een baard zou hebben

Kortom: je bent nooit te oud om eens wat nieuws te proberen. We wensen iedereen een tevreden 2021.